• Inici: Dijous, 20 febrer 12:00
    Fi: Dijous, 20 febrer 16:00

Primer plat: Crema de llegums. Tallarines amb pollastre.

Segon plat: Conill amb verdures amb patata al forn. Peix fresc a la planxa amb verdures. Minestra de verdures amb ou dur.

Primer plat: Espaguetis integrals amb pesto. Crema de porros.

Segon plat: Verdures saltades amb tofu. Costellada a la barbacoa. Peix fresc a la planxa amb patata bullida.

Postres: Postres casolanes. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Ciurons cuinats amb bacallà. Ensalada de tomàtiga, tonyina i mostassa de Dijon. Tallarines a la carbonara.

Segon plat: Llengua amb tàperes. Emperador a la planxa amb ensalada. Ous remenats amb xampinyons.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt natural. Púding. Coca de llimona.

Primer plat: Wok de tallarines. Ensalada d’escarola. Crema de porros i pastanaga amb trossos de tofu a la planxa.

Segon plat: Pollastre al forn amb patates fregides. Gallineta amb llimona amb patata bullida i xampinyons. Carabassons farcits de verdura amb arròs integral.

Primer plat: Risotto de pollastre i espinacs. Crema de carabassa. Ensalada Cèsar.

Segon plat: Galtes en la salsa amb cuscús. Bacallà a la gallega. Truita de patata amb ensalada.

Primer plat: Pasta a la Norma. Espàrecs amb maionesa.

Segon plat: Pastís de carn amb puré de patata. Llenguado a la planxa amb wok de verdures.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt natural. Gelat.