• Inici: Dimecres, 19 febrer 12:00
    Fi: Dimecres, 19 febrer 16:00

Primer plat: Fideuada d’indiot. Fideuada de verdures.

Segon plat: Llom de porc amb pebre verd amb cuscús. Tofu i verdures amb pebre verd amb cuscús.

Primer plat: Paella mixta. Llenties estofades.

Segon plat: Colflori gratinada. Llom de porc al forn. Lluç a la romana amb patata bullida.

Postres: Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Paella de verdures. Patates farcides de cuixot i formatge. Ensalada de cuscús amb salsitxes de pollastre.

Segon plat: Galtes amb vi negre amb puré de patata. Lluç a la planxa amb ensalada i patates fregides. Canelons de bròquil i brossat.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt natural. Púding. Pastís de melicotó i formatge.

Primer plat: Arròs de brou amb verdures i pollastre. Blat negre amb espinacs i tofu. Cuinat de mongetes vermelles i blanques.

Segon plat: Tall rodó d’indiot al forn amb puré de moniato i carabassa. Bacallà ajoarriero amb patata panadera. Colflori gratinada amb quinoa i seitan.

Primer plat: Sopa de verdures amb fideus. Cuinat de ciurons amb verdura, carn i xoriço. Macarrons a la carbonara.

Segon plat: Pollastre al forn amb patata al forn. Salmó al forn amb verdures. Pastís de verdures amb salsa de tomàtiga i arròs.

Primer plat: Paella de verdures. Ous farcits de tonyina.

Segon plat: Conill a la planxa amb pebres al forn. Lluç arrebossat amb patata bullida. Crema de xirivia i poma.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt natural. Gelat.