• Inici: Dimarts, 18 febrer 12:00
    Fi: Dimarts, 18 febrer 16:00

Primer plat: Pasta amb salsa de formatge. Crema de carabassa.

Segon plat: Pastís de pollastre o de verdures amb patates fregides i ensalada. Peix fresc a la planxa amb verdures.

Primer plat: Macarrons a la bolonyesa. Lasanya de verdures.

Segon plat: Ous remenats amb espinacs. Pollastre a la pagesa. Peix fresc a la planxa amb ensalada.

Postres: Postres casolanes. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Fabada asturiana. Ensalada de pasta amb trempó (veg.). Patates gratinades amb bacó al forn.

Segon plat: Albergínies farcides de carn amb patata al forn. Aladrocs fregits amb ensalada. Fajites de verdures amb formatge feta (veg.).

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt natural. Púding. Coca de llimona.

Primer plat: Mongetes verdes amb xampinyons. Pasta de colors amb salsa de tomàtiga casolana. Estofat d’indiot.

Segon plat: Pilotes de bolets i bròcoli amb salsa de tomàtiga i cuscús. Conill de muntanya amb arròs. Salmó a la planxa amb ensalada variada.

Primer plat: Sopes. Canelons de carn. Crema de pastanaga.

Segon plat: Llom amb salsa de tomàtiga i arròs bullit. Gallineta amb salsa de xampinyons amb base de patata. Verdures saltades amb tofu.

Primer plat: Colflori amb beixamel. Ensalada de pollastre amb salsa rosa o sense.

Segon plat: Estofat de vedella. Aladrocs fregits amb ensalada. Guisat de quinoa, carabassa i carabassó.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt natural. Gelat.