• Inici: Dilluns, 17 febrer 12:00
    Fi: Dilluns, 17 febrer 16:00

Primer plat: Cuinat de mongetes. Bròquil gratinat.

Segon plat: Púding de verdures amb ensalada. Truita de patates amb ensalada.

Primer plat: Macarrons a la bolonyesa. Lasanya de verdures.

Segon plat: Ous remenats amb espinacs. Pollastre a la pagesa. Peix fresc a la planxa amb ensalada.

Postres: Postres casolanes. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Arròs a la cubana. Crema de carabassó amb cuixot salat. Endívies amb rocafort i nous.

Segon plat: Frit de sípia. Tonyina a la planxa amb pastanaga i patata bullida. Carabassa al forn amb pesto.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt natural. Púding.

Primer plat: Lasanya de carabassons i tonyina. Llenties saltades amb xampinyons i porro. Ensalada tropical.

Segon plat: Frit de xot. Pica-pica de calamar. Verdures saltades amb tofu i patata al forn.

Primer plat: Espaguetis integrals amb salsa napolitana. Cuinat de llenties amb xoriço i carn. Ensalada de tonyina.

Segon plat: Bolets i xampinyons saltats. Pit de pollastre a la planxa amb ensalada i patata. Mújol amb pebres i salsa de tomàtiga amb patata panadera.

Primer plat: Pasta amb quatre formatges. Llenties.

Segon plat: Cuixes de pollastre a la pepitòria amb patata bullida. Truita de patata amb bacallà, pebres verds i ensalada.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt natural. Gelat.