• Inici: Dijous, 13 febrer 12:00
    Fi: Dijous, 13 febrer 16:00

Primer plat: Mongetes blanques amb carabassa. Canelons de carn.

Segon plat: Conill amb ceba amb patates fregides. Peix fresc a la planxa amb verdures. Escabetx de verdures.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Ensalada fantasia. Tallarines a la puttanesca. Crema de porros.

Segon plat: Costella de porc a la planxa amb cuscús i verdures. Bròcoli i bledes gratinats amb patata bullida. Calamar a la planxa amb ensalada variada i espàrecs.

Primer plat: Cuinat de llenties. Macarrons a la bolonyesa.

Segon plat: Canelons d’espinacs. Peix fresc torrat i ensalada. Frit de llom.

Postres: Postres casolanes. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Cuinat de mongetes blanques amb lluç. Pasta amb marisc. Ensalada d’espinacs, cogombre, tomàtiga i formatge de cabra.

Segon plat: Llom a la planxa amb ensalada i patates. Bacallà gratinat amb allioli amb patata bullida.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Pastís de músic.

Primer plat: Cuinat de llenties ecològiques amb xoriço. Macarrons integrals amb salsa napolitana. Ensalada Cèsar.

Segon plat: Garró al forn en la salsa amb arròs. Palaia al forn amb ensalada i patata. Truita de verdures amb ensalada.

Primer plat: Fideus de caseta. Carabassa al forn amb nous, cirerols i formatge de cabra.

Segon plat:Ous amb carxofes. Salsitxes de pollastre amb mongetes blanques saltades.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.