• Inici: Dimecres, 12 febrer 12:00
    Fi: Dimecres, 12 febrer 16:00

Primer plat: Fideuada d’indiot. Fideuada de verdures.

Segon plat: Llom amb verdures saltades. Ous remenats amb ensalada.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Arròs brut. Wok de ciurons amb verdures i tofu a la planxa. Ensalada de cuixot salat, nous i panses.

Segon plat: Galtes de porc amb salsa de verdura i puré de patata. Lluç obert i cuit pel dors amb minestra de verdures. Espinacs gratinats amb panses i nous i seitan.

Primer plat: Paella de verdura. Cuinat de ciurons.

Segon plat: Wok de tallarines amb verdura. Llom de porc Stroganoff i arròs. Salmó torrat.

Postres: Postres casolanes. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Arròs amb samfaina. Crema de pastanaga i formatge tendre. Ensalada de sípia.

Segon plat: Fricandó de vedella i bolets amb puré de patata. Sardines al forn amb tomàtiga al forn. Frit de verdures.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Coca de pera.

Primer plat: Risotto de gambes i xampinyons. Crema de verdures. Ensalada de pasta.

Segon plat: Aletes de pollastre fregides amb ensalada. Bacallà amb allioli amb patata panadera. Cuscús de ciurons amb verdures.

Primer plat: Paella de bacallà. Crema de verdures.

Segon plat: Pilotes sueques amb salsa i puré de patata. Filet de tilàpia a la planxa amb ensalada.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.