• Inici: Dimarts, 11 febrer 12:00
    Fi: Dimarts, 11 febrer 16:00

Primer plat: Wok de verdures amb tallarines. Wok de pollastre amb tallarines.

Segon plat: Pilotes, de llenties o de carn, a la jardinera amb patata fregida. Peix fresc a la planxa amb verdures.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Sopa de verdures amb alfabeguera. Espaguetis amb salsa bolonyesa de carn. Mongetes blanques saltades amb verdura.

Segon plat: Pollastre amb taronja amb puré de patata. Tomàtigues farcides amb xampinyons saltats amb quinoa. Salmó al forn amb patata panadera i verdures.

Primer plat: Espaguetis a la carbonara. Crema de verdura.

Segon plat: Truita de verdura i ensalada. Peix fresc torrat i patata bullida. Pollastre amb ceba i patates.

Postres: Postres casolanes. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Wok de fideus d’arròs amb verdures. Fideus de veremar. Ensalada amb fruita seca, poma i mel.

Segon plat: Hamburgueses de pollastre amb xampinyons i ceba. Rap a la papillota. Ous remenats amb tomàtiga.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Pastís de pinya amb ametlla.

Primer plat: Espaguetis amb salsa bolonyesa de carn. Cuinat de mongetes blanques amb verdures. Ensalada de tonyina.

Segon plat: Tall rodó d’indiot al forn amb puré de patata. Tallada de lluç al forn amb verdures. Hamburguesa de verdures amb ensalada i arròs.

Primer plat: Pancuit. Pasta amb esclata-sangs.

Segon plat: Pollastre al forn amb verdures i patates de luxe. Raoles de carabassó i formatge amb ensalada.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.