• Inici: Divendres, 07 febrer 12:00
    Fi: Divendres, 07 febrer 16:00

Primer plat: Arròs melós d’indiot. Arròs melós de verdures.

Segon plat: Quiche de verdures amb ensalada i patata fregida. Hamburguesa alemanya amb formatge de cabra i patata fregida.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Sopes. Llenties estofades veganes.

Segon plat: Espinacs amb crema. Llom amb col. Lasanya de tonyina.

Postres: Postres casolanes. Iogurt natural. Fruita de temporada. Macedònia de fruita.

Primer plat: Paella mixta. Gaspatxo de remolatxa. Ous farcits vegetarians.

Segon plat: Guàtleres a la planxa amb pebres torrats. Filet de serrà al forn a la mallorquina. Verdures gratinades.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt natural. Púding. Pastís de poma amb crema.

Primer plat: Fideuada de verdures. Xampinyons amb cuixot salat. Cuinat de mongetes vermelles.

Segon plat: Peix del dia amb ensalada. Truita de patata amb tallades de tomàtiga. Pit de pollastre a la planxa amb arròs integral i verdures.

Primer plat: Paella mixta. Crema de llegums i verdures. Ensalada de pollastre.

Segon plat: Peix fresc del dia amb verdures. Pit de pollastre a la planxa amb patata i ensalada. Espinacs gratinats amb base d’arròs integral.

Primer plat: Arròs brut. Ensalada de llegums.

Segon plat: Frit de marisc. Hamburguesa casolana amb ceba caramel·litzada i patates.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt natural. Gelat.