• Inici: Dilluns, 03 febrer 12:00
    Fi: Dilluns, 03 febrer 16:00

Primer plat: Fideus d’arròs saltats amb verdura. Cuinat de ciurons.

Segon plat: Bacallà al forn amb verdures. Truita de verdures amb ensalada.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Cigrons cuinats vegans. Wok de verdura amb fideus d’arròs.

Segon plat: Ous remenats amb xampinyons. Calamar a la planxa amb ensalada.

Postres: Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Aguiat de sípia amb faves i sobrassada. Pasta a la bolonyesa. Espàrecs amb maionesa.

Segon plat: Pollastre amb prunes, albercocs i arròs. Salmó a la planxa amb minestra. Verdura bullida amb ou.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt natural. Púding. Pastís de dues xocolates.

Primer plat: Wok de tallarines. Ensalada de formatge fresc. Estofat de pollastre.

Segon plat: Garró en la salsa amb patata al forn. Hamburguesa de verdures i tofu amb arròs bullit. Gallineta amb all i llimona i patata panadera.

Primer plat: Macarrons a la carbonara. Crema de pastanaga. Ensalada de fruita seca.

Segon plat: Galtots amb salsa i arròs. Calamar a la planxa amb ensalada. Mongetes verdes saltades amb tofu.

Primer plat: Pasta amb pesto i colflori. Ensalada de formatge de cabra amb mel.

Segon plat: Conill amb ceba i patata al forn. Calamar a l’andalusa amb ensalada.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt natural. Gelat.