• «El sector públic a l'economia del segle XXI», conferència de Guillem López Casasnovas

• Inici: Divendres, 31 gener 17:00
    Fi: Divendres, 31 gener 18:30
  • Edifici Jovellanos
  • El doctor Guillem López Casasnovas pronunciarà aquest divendres, 31 de gener, a les 17 hores, la conferència «El sector públic a l’economia del segle XXI».

López Casasnovas (Menorca, 1955) és catedràtic d’Economia per la Universitat Pompeu Fabra. Va ser premi extraordinari de la Llicenciatura d’Economia, l’any 1978, i també es va llicenciar en Dret, l’any 1979, a la Universitat de Barcelona. Va obtenir el doctorat en Economia Pública l'any 1986, a la Universitat de York. Des de l’any 2005 és conseller independent del Consell de Govern del Banc d’Espanya i membre del Consell Assessor per a la Reactivació Econòmica i del Creixement (CAREC)..

Aquesta activitat s’emmarca en el mòdul IV del Màster en Gestió de Polítiques Públiques. Títol propi de la UIB (66 ECTS), ofert per la Universitat de les Illes Balears a través d’UIBTalent Formació Avançada, amb la col·laboració del Consell de Mallorca i de la Conselleria d'Administracions Públiques i Modernització del Govern de les Illes Balears.

L'esdeveniment es durà a terme a l'aula AV01 de l'edifici Gaspar Melchor de Jovellanos i es retransmetrà per streaming a les seus universitàries de Menorca i Eivissa.