• Inici: Dijous, 30 gener 12:00
    Fi: Dijous, 30 gener 16:00

Primer plat: Pasta amb salmó i ruca. Pasta amb salsa mediterrània.

Segon plat: Peix fresc a la planxa amb verdures. Conill amb tomàtiga i patata fregida. Verdures gratinades.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Wok de verdures amb tallarines. Crema de carabassó.

Segon plat: Truita de verdures. Llom de porc a la caçadora. Peix fresc a la planxa amb patata bullida.

Postres: Postres casolanes. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Lasanya de carn. Patates a la riojana. Ensalada amb formatge provolone.

Segon plat: Llom amb salsa de pebre bo i patata al forn. Caldeirada de rajada. Carabassa al forn amb fruita seca, pera i parmesà.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt natural. Púding.

Primer plat: Risotto de gambes i xampinyons. Cuinat de ciurons, espinacs i bacallà. Ensalada de fruita fresca i fruita seca sense gluten.

Segon plat: Sípia estofada amb patates bullides. Arròs integral amb bròcoli i carabassa. Estofat de porc amb cuscús.

Primer plat: Macarrons amb salsa napolitana. Crema de pastanaga. Ensalada de fruita fresca.

Segon plat: Pollastre amb cervesa amb verdures al forn. Bacallà amb pebres i salsa de tomàtiga i patata panadera. Hamburguesa de verdures amb ensalada.

Primer plat: Pasta integral amb salsa de tomàtiga i tonyina. Ciurons cuinats amb espinacs

Segon plat: Bacallà a la biscaïna amb patata al forn. Frit de verdures.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt natural. Gelat.