• Inici: Dimecres, 29 gener 12:00
    Fi: Dimecres, 29 gener 16:00

Primer plat: Fideuada d’indiot. Fideuada de verdures.

Segon plat: Llom de porc amb rocafort amb arròs integral. Verdures i tofu a la planxa amb rocafort amb arròs integral.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Paella de verdures. Crema de llegums.

Segon plat: Ous remenats amb xampinyons. Pollastre amb allada amb patates fregides. Salmó a la planxa amb patates bullides.

Postres: Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Pancuit. Pasta amb nata i esclata-sangs. Ensalada de tomàtiga, tonyina i mostassa de Dijon.

Segon plat: Pilotes amb salsa i patates. Filet de lluç a la planxa amb patates i ensalada. Albergínies farcides d’arròs amb verdures.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt natural. Púding. Coca de pastanaga.

Primer plat: Sopa de carabassa amb curri. Raviolis de carn de vedella i pollastre. Crema de xampinyons.

Segon plat: Pollastre al forn amb pinya i mel, arròs bullit i xampinyons. Lluç a la basca amb patates bullides. Verdures saltades.

Primer plat: Sopa de verdures amb fideus. Escudella fresca. Caragols de pasta amb salmó i gambes.

Segon plat: Tall rodó de llom al forn amb llacets de pasta i xampinyons. Estofat de calamar amb ceba i arròs integral bullit. Tomàtigues farcides de verdures amb ensalada.

Primer plat: Arròs negre. Crema de verdures

Segon plat: Croquetes de peix amb ensalada. Fetge de vedella a la planxa amb arròs.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt natural. Gelat.