• Inici: Dilluns, 27 gener 12:00
    Fi: Dilluns, 27 gener 16:00

Primer plat: Greixera de verdures. Sopa minestrone amb mongetes vermelles.

Segon plat: Frit de verdures i tofu. Calamar a l’andalusa amb patates fregides.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Ensalada de pasta vegana. Ciurons estofats.

Segon plat: Verdura saltada a l’estil xinès. Calamar a la planxa amb ensalada.

Postres: Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Fideus secs amb sípia. Llenties a l’eivissenca. Ensalada amb formatge de cabra i mel.

Segon plat: Pollastre al forn amb puré de patata. Croquetes de peix amb ensalada variada. Ous gratinats amb espinacs.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt natural. Púding. Coca amb crema cremada.

Primer plat: Arròs melós de ciurons. Espaguetis amb gambes i salmó. Ensalada tropical.

Segon plat: Indiot al forn amb puré de patata i pèsols. Minestra de verdures amb moniato al forn o patata. Coes de rap al forn amb salsa de marisc i patata.

Primer plat: Cuinat de llenties amb xoriço i verdures. Canelons d’espinacs. Ensalada de formatge fresc, nous i mel.

Segon plat:Pit de pollastre a la planxa amb ensalada. Tallada de lluç a la gallega amb patates bullides i pèsols. Verdures saltades amb seitan.

Primer plat: Pasta a la carbonara. Mongetes verdes saltades amb cuixot.

Segon plat: Bullit de verdures amb ou bullit. Llibrets de llom amb cuixot i formatge amb ensalada.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt natural. Gelat.