• Taula rodona: «Democràcia participativa i administració pública: situació actual i reptes de futur»

• Inici: Dijous, 30 gener 17:00
    Fi: Dijous, 30 gener 18:30
  • Edifici Guillem Cifre de Colonya, Caminal d'Eivissa, Palma, España
  • El pròxim dijous, 30 de gener, es durà a terme la darrera activitat oberta i gratuïta del mòdul III del Màster en Gestió de Polítiques Públiques. Títol propi de la UIB (66 ECTS). En aquest cas, es tracta d'una taula rodona que s'impartirà a l'aula AV01 de l'edifici Gaspar Melchor de Jovellanos (campus UIB) a partir de les 17 hores.

Hi participaran com a ponents la senyora Benita Beneitez, professora de Ciència Política de la Universitat Complutense Madrid; el senyor Manuel Villoria Mendieta, professor de Ciència Política i de l'Administració de la Universitat Rey Juan Carlos; i la senyora Helena Villarejo Galende, professora de Dret Administratiu de la Universitat de Valladolid.

L'activitat, que compta amb el suport del Consell de Mallorca i de la Conselleria d'Administracions Públiques i Modernització, es retransmetrà per streaming a les seus universitàries de Menorca i Eivissa.