• Inici: Dijous, 23 gener 12:00
    Fi: Dijous, 23 gener 16:00
  • Guillem Cifre de Colonya

Primer plat: Espaguetis integrals amb pesto. Crema de porros.

Segon plat: Verdures saltades amb tofu. Costelles a la barbacoa. Peix fresc a la planxa amb patata bullida.

Postres: Postres casolanes. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Escudella fresca. Patata i esclata-sangs gratinats. Ensalada de llom amb sobrassada.

Segon plat: Estofat de vedella. Púding de peix amb arròs negre. Pebres farcits de verdura i parmesà.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt natural. Púding. Coca amb melicotó.

Primer plat: Bròcoli amb patata panadera. Cuinat de mongetes blanques amb verdura. Aguiat d’indiot.

Segon plat: Salmó al forn amb verdures. Cols de Brussel·les al forn amb cuscús i coco ratllat. Llom a la planxa amb pebre bo amb arròs bullit.

Primer plat: Fideuada de verdures. Macarrons a la carbonara. Ensalada de pollastre.

Segon plat: Hamburguesa de bròcoli amb ensalada. Cuixetes de pollastre amb llimona amb patata. Coa de rap amb salsa marinera i arròs.

Primer plat: Cuinat de mongetes blanques amb copinyes.. Ensalada de pasta amb trempó i tonyina.

Segon plat: Croquetes d’espinacs amb ensalada. Cuixa de pollastre a la planxa amb verdures.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt natural. Gelat.