• Inici: Dimarts, 21 gener 12:00
    Fi: Dimarts, 21 gener 16:00
  • Guillem Cifre de Colonya

Primer plat: Macarrons a la bolonyesa. Lasanya de verdures.

Segon plat: Ous remenats amb espinacs. Pollastre a la pagesa. Peix fresc a la planxa amb ensalada.

Postres: Postres casolanes. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Arròs amb samfaina. Cuinat de mongetes blanques amb copinyes. Ensalada amb formatge fresc i confitura de codony.

Segon plat: Costella baixa amb mel i puré de patata. Filet d’anfós a la planxa amb patata bullida i pastanaga. Ous amb salsa de tomàtiga i grells.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt natural. Púding. Coca amb figues seques.

Primer plat: Sopa de carabassa. Espaguetis a la bolonyesa. Ensalada variada.

Segon plat: Frit mallorquí. Arròs integral amb ametlles. Verat al forn amb patata panadera.

Primer plat: Tallarines saltades amb verdures. Cuinat de llenties amb xoriço i verdures. Ensalada de tonyina.

Segon plat: Galtes amb salsa amb arròs. Salmó al forn amb verdures. Pastís de verdura amb salsa de tomàtiga i patata bullida.

Primer plat: Pasta a la bolonyesa. Ciurons amb trempó.

Segon plat: Truita de patata amb ensalada. Llenguado a la planxa amb puré de patata i pastanaga.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt natural. Gelat.