• Inici: Dijous, 16 gener 12:00
    Fi: Dijous, 16 gener 16:00
  • Gaspar Melchor de Jovellanos

Primer plat: Macarrons a la carbonara. Sopa de verdura. Ensalada verda.

Segon plat: Pilotes d’arròs i seitan amb salsa de tomàtiga casolana i verdura saltada. Gallineta i patata rostides. Pitrera de pollastre torrat, ensalada i arròs saltat.

Primer plat: Cuinat de llenties. Macarrons a la bolonyesa.

Segon plat: Canelons d’espinacs. Peix fresc torrat i ensalada. Frit de llom.

Postres: Postres casolanes. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Fava parada. Pasta amb pollastre i carabassó. Endívies gratinades amb formatge.

Segon plat: Delícies d’ànec amb compota de poma. Aguiat de rap. Albergínies a la italiana (veg.).

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Coca de carabassó.

Primer plat: Cuinat de ciurons i verdura. Crema de carabassa. Ensalada de pasta.

Segon plat: Llom amb mostassa i arròs bullit i pèsols. Bacallà amb pebres, salsa de tomàtiga i patata rostida. Mussaca de verdura.

Primer plat: Arròs amb curri, carabassó i pollastre. Ous gratinats amb espinacs.

Segon plat: Frit de llom. Púding de verdura i puré de patata.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.