• Inici: Dilluns, 13 gener 12:00
    Fi: Dilluns, 13 gener 16:00
  • Gaspar Melchor de Jovellanos

Primer plat: Fideus amb brou de pollastre i verdura. Lasanya d’espinacs. Cuinat de ciurons amb verdura.

Segon plat: Tombet i llom torrat o sense. Salmó torrat i minestra i amanida. Mongetes verdes, seitan i arròs integral bullit.

Primer plat: Crema de llegum. Quinoa amb verdura saltada.

Segon plat: Hamburguesa d’espinacs i patates. Sípia amb salsa i patata bullida.

Postres: Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Arròs a la cubana. Sopa de quinoa (veg.). Ensalada de mongeta blanca.

Segon plat: Rajada amb pebres. Llom torrat i ensalada variada. Ous remenats amb xampinyons i espàrrecs.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Pastís de pera amb nous.

Primer plat: Risotto de gambes i xampinyons. Crema de pastanaga. Ensalada de pollastre.

Segon plat: Braó amb la seva salsa i patata fregida. Filet de lluç rostit i verdura. Verdura saltada amb tofu i espàrrecs.

Primer plat: Greixera de faves. Arròs a la cubana.

Segon plat: Filet de pollastre amb salsa d’ametlla. Filet de perca torrat, patata i verdura bullides.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.