• Curs EITIC al campus universitari

• Inici: Dimecres, 15 gener 15:00
    Fi: Dijous, 16 gener 21:00
  • Edifici Antoni Maria Alcover i Sureda, Carretera de Valldemossa, Palma, Espanya
  • Apunta't al taller d’EITIC per a dones emprenedores i innovadores, organitzat per la Fundació Cibervoluntaris amb la col·laboració de la UIB, la FUEIB i Coworking Wohaby.

EITIC (https://eitic.innovadorastic.org/) és un projecte Erasmus+, finançat amb fons europeus, que vol promoure i mostrar les bones pràctiques de dones emprenedores innovadores capaces d'utilitzar tot tipus d'eines i els serveis digitals que tenen a l’abast. Alhora, tant la UIB com la FUEIB donen suport a la missió de l’EITIC de fer visible el lideratge tecnològic de gènere promovent una imatge precisa de les capacitats innovadores i emprenedores de les dones.

El taller tindrà una durada de 12 hores, repartides entre els dies 15 i 16 de gener, de les 15 a les 21 hores, a l'aula SAL03 de l'edifici Antoni M. Alcover i Sureda (campus universitari).

A l’EITIC aprendràs:
    • Com pots passar d'una idea a un model de negoci
    • Màrqueting digital
    • Com pots millorar la teva marca personal
    • A fer un bon currículum i a moure’t per les xarxes socials

En haver acabat el taller, obtindràs un diploma d'aprofitament.

És gratuït i les places són limitades. Apunta-t’hi aquí!