• Taula rodona: «El model d’organització territorial: és necessària una reforma del disseny actual?»

• Inici: Dijous, 09 gener 18:30
    Fi: Dijous, 09 gener 20:00
  • Edifici Guillem Cifre de Colonya, Caminal d'Eivissa, Palma, España
  • El dijous 9 de gener de 2020, a les 18.30 hores, la Universitat de les Illes Balears (UIB) acollirà la taula rodona «El model d’organització territorial: és necessària una reforma del disseny actual?», un debat protagonitzat pels catedràtics de Dret Constitucional Eliseo Aja i Javier Pérez Royo.

Els convidats són destacats juristes de l’àmbit constitucional. Pérez Royo ostenta la seva càtedra a la Universitat de Sevilla (US) i Aja a la Universitat de Barcelona (UB). La seva taula rodona forma part del tercer mòdul formatiu del Màster en Gestió de Polítiques Públiques. Títol propi de la UIB (66 ECTS).

Aquesta formació compta amb la col·laboració del Consell de Mallorca i la Conselleria d'Administracions Públiques i Modernització, a través de l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP).

L’activitat es desenvoluparà a l'aula AV07 de l'edifici Guillem Cifre de Colonya i es podrà seguir per videoconferència a les seus universitàries de Menorca i Eivissa.