• Inici: Divendres, 20 desembre 12:00
    Fi: Divendres, 20 desembre 16:00
  • Guillem Cifre de Colonya

Primer plat: Tabulemarroquí. Canelons d’espinacs.

Segon plat: Búrgul amb verdura. Albergínies farcides de carn. Bacallà amb pebres.

Postres: Postres casolanes. Iogurt natural. Fruita de temporada.

Primer plat: Paella especial de Nadal. Entremesos nadalencs. Canelons de bròquil i brossat (formatge ricotta).

Segon plat: Frit de verdura. Cuixes de pollastre amb ceba, avellana i gamba i puré de patata. Salmó torrat amb guarnició de verdura.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt natural. Púding. Pastís de dues xocolates.

Primer plat: Sopa de Nadal. Saltat de bolets i xampinyons. Crema de llegums.

Segon plat: Peix del dia amb amanida i patata bullida. Indiot farcit amb puré de patata. Hamburguesa de verdura i arròs bullit amb seitan.

Primer plat: Sopa de Nadal. Ensalada variada amb fruita seca. Crema de llegum.

Segon plat: Albergínies farcides de marisc i gratinades amb beixamel i formatge ratllat. Porcella rostida i patató. Truita de patata i amanida.

Primer plat: Patates rostides amb bacó i ceba. Còctel de gambes.

Segon plat: Calamar a l’andalusa amb ensalada. Llom torrat amb patates fregides.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt natural. Gelat.