• Inici: Dilluns, 16 desembre 12:00
    Fi: Dilluns, 16 desembre 16:00
  • Guillem Cifre de Colonya

Primer plat: Ensalada de pasta vegana. Ciurons estofats.

Segon plat: Verdura saltada a l’estil xinès. Calamar torrat i ensalada.

Postres: Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Pasta bolonyesa. Patates gratinades i bacó rostits. Ciurons trempats.

Segon plat: Tall rodó de porc amb mostassa i patata bullida. Mussola torrada i ensalada. Pastís de patata i esclata-sangs.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt natural. Púding. Pastís de melicotó i formatge.

Primer plat: Lassanya de verdura. Risotto de pollastre i espinacs. Ensalada de tomàtiga amb fruita seca sense gluten.

Segon plat: Llom torrat amb ensalada i patates fregides. Mussola torrada amb patata bullida i minestra. Pilotes de verdura i cuscús.

Primer plat: Espaguetis integrals amb salsa napolitana. Cuinat de llenties amb xoriço. Ensalada de tonyina.

Segon plat: Braó i patata rostits. Bacallà amb allioli i patata tallada a rodelles. Rotllets primavera i amanida.

Primer plat: Ensalada de cranc i tonyina. Fideus de caseta. Crema de verdura.

Segon plat: Frit de freixura. Filet de perca torrat i ensalada.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt natural. Gelat.