• Inici: Dijous, 12 desembre 12:00
    Fi: Dijous, 12 desembre 16:00
  • Guillem Cifre de Colonya

Primer plat: Espaguetis integrals amb pesto. Crema de porros.

Segon plat: Verdures saltades amb tofu. Costellada a la barbacoa. Peix fresc a la planxa amb patata bullida.

Postres: Postres casolanes. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Aguiat de sípia amb faves i sobrassada. Colflori ofegada (xulla, botifarró i sobrassada). Ensalada russa (veg.).

Segon plat: Pit de pollastre a la italiana amb patates i ensalada. Ous gratinats amb espinacs. Llenguado a la meunière amb ensalada.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt natural. Púding. Pastís de pinya amb ametlla.

Primer plat: Wok de tallarines de pollastre i verdures. Cuinat de mongetes blanques i verdures. Ensalada de tomàtiga, nous i mel.

Segon plat: Bacallà a la mallorquina. Estofat de costella. Bròcoli i colflori gratinats amb ametlles i cuscús.

Primer plat: Tallarines saltades amb verdures. Cuinat de ciurons amb verdura, carn i xoriço. Ensalada Cèsar.

Segon plat: Cuixetes de pollastre amb llimona amb patata al forn. Calamar amb salsa amb patata bullida. Truita de verdures amb ensalada.

Primer plat: Fabada asturiana. Ensalada de quinoa.

Segon plat: Albergínies farcides de carn amb puré de patata. Lasanya d'espinacs.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt natural. Gelat.