• Taula rodona de debat sobre els efectes del Brexit

• Inici: Dilluns, 02 desembre 12:00
    Fi: Dilluns, 02 desembre 14:00
  • Edificio Gaspar Melchor de Jovellanos, Carrer Eivissa, Palma, Espanya
  • El dilluns 2 de desembre, a les 12 hores, tindrà lloc, a la Facultat d’Economia i Empresa, una taula rodona per debatre-hi quins són els principals efectes que tindrà el Brexit (econòmics, polítics, geoestratègics, etc.) a les Illes Balears i a Espanya, el Regne Unit i tot Europa.

Per això, tenim l’honor de comptar amb un equip excepcional de sis persones d’altíssim nivell que són referents en el seu àmbit professional:

• Sra. Isabel Oliver, Secretària d’Estat de Turisme
    • Sr. Jorge Dezcallar, ambaixador d’Espanya
    • Dr. Joan Tugores, catedràtic de Teoria Econòmica i exrector de la Universitat de Barcelona
    • Sr. Lloyd Milen, cònsol general del Regne Unit a Catalunya, les Illes Baleares, Aragó i Andorra
    • Sra. Maria Frontera, presidenta de la Federació Empresarial Hotelera de Mallorca
    • Sr. Jorge Sicilia, economista en cap del Grup BBVA i director del BBVA Research

Moderat pel professor José Luis Groizard, la idea del debat és que els ponents intercanviïn visions i opinions perquè els assistents puguin enriquir la seva anàlisi d’aquesta important qüestió. L’objectiu final de l’equip seria elaborar un conjunt d’idees per minimitzar els impactes adversos que el procés del Brexit pugui provocar en persones, comunitats, regions o, fins i tot, països. En definitiva, identificar reptes i esbrinar possibles estratègies per afrontar-los.

La jornada està oberta a tota la comunitat universitària (alumnat, professorat i personal d’administració i serveis) i a tothom que pugui estar interessat a assistir-hi fins a completar les places.