• Inici: Dilluns, 18 novembre 12:00
    Fi: Dilluns, 18 novembre 16:00

Primer plat: Greixera de verdures. Sopa minestrone amb mongetes vermelles.

Segon plat: Frit de verdures i tofu. Calamar a l’andalusa amb patates fregides.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Ensalada de pasta vegana. Ciurons estofats.

Segon plat: Verdura saltada a l’estil xinès. Calamar a la planxa amb ensalada.

Postres: Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Mongetes verdes saltades amb embotit. Wok d’arròs integral amb verdures. Ensalada caprese.

Segon plat: Tall rodó de porc amb mostassa amb patata bullida. Mussola a la planxa amb ensalada. Pastís de patata i esclata-sangs.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt natural. Púding. Coca amb melicotó.

Primer plat: Risotto de gambes i xampinyons. Estofat de vedella. Ensalada verda.

Segon plat: Salmó al forn amb verdures i patata panadera. Tabule. Garró en la salsa amb patata fregida.

Primer plat: Cuinat de ciurons amb xoriço i verdures. Canelons d’espinacs. Crema de carabassó.

Segon plat: Cap-roig al forn amb salsa de xampinyons i patata. Garró en la salsa amb patata fregida. Verdures saltades amb tofu.

Primer plat: Arròs saltat amb pollastre al curri. Carabassa al forn amb nous, cirerols i formatge de cabra.

Segon plat: Aguiat de rap. Escalopa amb ensalada.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt natural. Gelat.