• Inici: Divendres, 15 novembre 12:00
    Fi: Divendres, 15 novembre 16:00
  • Gaspar Melchor de Jovellanos

Primer plat: Fideuada mixta. Aguiat de verdures i olives. Ensalada de fruita.

Segon plat: Peix del dia amb patata bullida i ensalada. Colflori gratinada. Carn de llom amb tomàtiga.

Primer plat: Arròs brut. Crema de porros.

Segon plat: Ous remenats amb espinacs. Pollastre amb allada. Lluç arrebossat amb ensalada.

Postres: Iogurt natural. Fruita del temps. Postres casolanes.

Primer plat: Paella mixta. Pancuit. Ensalada de cuscús amb salsitxes de pollastre.

Segon plat: Guàtleres a la planxa amb pebres torrats. Filet de serrà al forn amb patata i ceba. Verdures gratinades.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Coca de fruites amb llet condensada.

Primer plat: Paella mixta. Ensalada caprese. Crema de llegums.

Segon plat: Peix del dia amb patata bullida. Pit de pollastre a la planxa amb ensalada i patata. Colflori gratinada.

Primer plat: Greixera de faves. Ensalada amb formatge mallorquí i confitura de codony.

Segon plat: Frit de marisc. Rellom de porc a la planxa amb salsa de rocafort i arròs.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.