• Inici: Dimecres, 13 novembre 12:00
    Fi: Dimecres, 13 novembre 16:00
  • Gaspar Melchor de Jovellanos

Primer plat: Canelons d’espinacs. Pollastre saltat amb verdures. Ensalada variada.

Segon plat: Carabassons farcits de verdura i cuscús. Salmó a la planxa amb minestra de verdura. Conill amb ceba i patata al forn.

Primer plat: Paella de verdures. Ciurons estofats.

Segon plat: Wok de tallarines amb verdura. Llom de porc Stroganoff amb arròs. Salmó a la planxa.

Postres: Postres casolanes. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Arròs brut. Tallarines a la carbonara. Ensalada teba de sípia.

Segon plat: Garró al forn amb puré de patata. Lluç a la planxa amb patata bullida i mongetes a la planxa. Albergínies a la italiana (veg.).

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Pastís fred de formatge.

Primer plat: Fideuada de marisc. Mongetes vermelles a l’estil mexicà. Estofat de vedella.

Segon plat: Pollastre al forn amb patata al forn. Emperador a la planxa amb patata i ensalada. Mongetes verdes amb salsa de tomàtiga i arròs.

Primer plat: Paella de bacallà. Crema de llegums.

Segon plat: Albergínies farcides de carn amb puré de patata. Verat a la planxa amb minestra.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.