• Inici: Dijous, 07 novembre 12:00
    Fi: Dijous, 07 novembre 16:00
  • Gaspar Melchor de Jovellanos

Primer plat: Espaguetis integrals amb verdura. Cuinat de ciurons amb xoriço. Estofat de carn de porc amb patates.

Segon plat: Pollastre rostit amb patata cuita al forn. Verdura saltada amb fruita seca i quinoa. Calamars al vi blanc amb patata bullida.

Primer plat: Raviolis a la puttanesca. Ensalada tèbia de mongeta blanca.

Segon plat: Frit mallorquí de tofu. Costellada de porc rostida. Peix fresc a la planxa. Ensalada.

Postres: Postres casolanes. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Cuinat de mongetes blanques amb copinyes. Pasta amb colflori i avellanes. Amanida de bacó amb crostons, mostassa i mel.

Segon plat: Cua de bou estofada i puré de patata. Emperador torrat i minestra. Espinacs a la crema.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Pastís de pera amb nous.

Primer plat: Canelons d’espinacs. Arròs brut. Ensalada d´hèlixs.

Segon plat: Pica-pica de calamar. Pollastre amb ametlles i cuscús. Truita d’espinacs amb ensalada i patata.

Primer plat: Cuinat de mongetes blanques amb cloïsses. Ensalada amb formatge brie i confitura.

Segon plat: Galtes al vi amb patata. Sardines torrades amb verdura saltada.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.