• Inici: Dijous, 31 octubre 12:00
    Fi: Dijous, 31 octubre 16:00

Primer plat: Ensalada de mongetes blanques. Lasanya de carn.

Segon plat: Fajitas gregues de pollastre o de verdures amb ensalada i patates fregides. Peix fresc a la planxa amb verdures.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Crema de ciurons. Sopa de pollastre amb fideus. Bolets i xampinyons remenats amb ou pasteuritzat.

Segon plat: Pit de pollastre a la planxa amb salsa de pebre bo amb arròs bullit. Sardines a la planxa amb patata bullida. Verdures de temporada amb cuscús i fruita seca.

Primer plat: Fideus xinesos amb brots de soia. Ensalada Califòrnia.

Segon plat: Tombet amb ou fregit. Cuixetes de pollastre al forn. Peix fresc a la planxa amb patata al vapor.

Postres: Postres casolanes. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Paella mixta. Gaspatxo blanc. Ensalada teba de pasta amb sípia.

Segon plat: Conill a la planxa amb pebres i albergínia al forn. Carabassons farcits de tonyina amb patata bullida. Hortalisses a la provençal.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Pastís de brossat

Primer plat: Arròs negre. Sopa de verdures amb fideus. Crema de llegums.

Segon plat: Truita de patata amb ensalada. Bacallà amb salsa de tomàtiga i pebres. Pit de pollastre a la planxa amb ensalada.

Primer plat: Cuinat de soia verda amb verdures. Rotlles de cuixot i formatge San Millán.

Segon plat: Hamburguesa casolana amb ceba i patates. Lasanya d'espinacs

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.