• Inici: Dimarts, 29 octubre 12:00
    Fi: Dimarts, 29 octubre 16:00

Primer plat: Arròs a la cubana amb ou a la planxa. Crema freda de fruita, iogurt i herba-sana.

Segon plat: Croquetes d’espinacs o de pollastre amb ensalada. Peix fresc a la planxa amb verdures.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Arròs i ciurons saltats. Macarrons a la carbonara. Ensalada verda.

Segon plat: Braó en la salsa amb patata al forn. Pilotes de verdura amb tofu. Molls al forn amb patata panadera i verdura.

Primer plat: Tabule marroquí. Raviolis a la puttanesca.

Segon plat: Truita de verdura amb ensalada. Llom de porc rostit. Peix fresc a la planxa amb ensalada.

Postres: Postres casolanes. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Escudella fresca. Arròs a la milanesa. Espàrecs amb maionesa.

Segon plat: Galtots amb vi negre amb puré de patata. Filet d'orada a la planxa amb ensalada variada. Carabassa al forn amb formatge de cabra, cirerols i nous.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Pastís de plàtan amb xocolata.

Primer plat: Estofat de vedella. Espaguetis integrals saltats amb verdures. Ensalada de tonyina.

Segon plat: Galtes amb salsa de tomàtiga casolana i patata bullida/fregida. Calamar amb ceba i arròs bullit. Espinacs gratinats amb base de patata.

Primer plat: Ciurons amb trempó. Patates a la riojana.

Segon plat: Salmó a la planxa amb ensalada. Frit mallorquí.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.