• Inici: Dilluns, 28 octubre 12:00
    Fi: Dilluns, 28 octubre 16:00

Primer plat: Fideus d’arròs saltats amb verdura. Ensalada de ciurons.

Segon plat: Truita de verdures amb ensalada. Bacallà al forn amb verdures.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Crema de pastanaga. Llenties estofades amb verdura i costella. Arròs a la cubana.

Segon plat: Frit mallorquí de xot. Salmó a la planxa amb minestra de verdures. Pastís de verdura amb salsa de tomàtiga casolana i patata bullida.

Primer plat: Ensalada de ciurons amb vinagreta de tomàtiga. Ous remenats amb espinacs.

Segon plat: Lasanya de verdures. Calamar a la planxa amb ensalada.

Postres: Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Arròs a la cubana. Patates a la riojana. Ensalada amb formatge rocafort i nous.

Segon plat: Pollastre amb taronja amb puré de patata. Filet de lluç a la planxa amb ceba cruixent. Albergínies a la italiana.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Coca de fruites amb llet condensada.

Primer plat: Cuinat de mongetes vermelles amb costella i xoriço. Crema de pastanaga. Canelons de carn.

Segon plat: Llom amb pebre bo amb arròs bullit. Filet de lluç al forn amb verdures. Pastís de verdura amb salsa de tomàtiga i patata bullida.

Primer plat: Pasta a la bolonyesa. Crema de carabassa

Segon plat: Conill amb ceba i patates fregides. Filet d’orada a la planxa amb ensalada.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.