• Inici: Divendres, 25 octubre 12:00
    Fi: Divendres, 25 octubre 16:00

Primer plat: Arròs melós de bacallà. Hummus amb remolatxa i bastonets de verdura.

Segon plat: Indiot teriyaki i patata al forn. Ou i verdura teriyaki i patata al forn.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Fideuada de verdura. Mongetes blanques saltades amb pernil. Amanida de fruita fresca i fruita seca.

Segon plat: Peix del dia amb patata bullida i amanida. Pit de pollastre amb salsa al pebre bo i puré de patata o arròs integral. Broquetes de verdura i arròs integral i xampinyons.

Primer plat: Ensalada de pasta. Vichyssoise.

Segon plat: Remenat d’espinacs. Pit d’indiot a la planxa i patates fregides. Salmó a la planxa.

Postres: Iogurt natural. Fruita del temps.

Mateu Orfila

Primer plat: Paella mixta. Gaspatxo. Ensalada russa.

Segon plat: Frit de porc. Filet de lluç amb salsa de musclos i puré de pèsols. Colflori i bròquil gratinats.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt natural. Púding. Pastís de melicotó i formatge.

Primer plat: Paella mixta. Amanida de tonyina. Crema de llegum.

Segon plat: Peix del dia amb amanida i patata bullida. Pit de pollastre al curri i arròs. Cous-cous amb verdura i ciurons.