• Inici: Dijous, 24 octubre 12:00
    Fi: Dijous, 24 octubre 16:00

Primer plat: Pasta amb salmó i ruca. Pasta amb trempó i pesto.

Segon plat: Conill amb tomàtiga i patates fregides. Peix fresc a la planxa amb verdura. Verdura gratinada.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Bròquil i colflori amb quinoa saltada. Tallarines amb salmó. Crema de carabassa ecològica.

Segon plat: Conill amb ceba i patata al forn. Pica-pica de calamar. Pilotes de verdura i quinoa.

Primer plat: Espaguetis a la carbonara. Ensalada de mongetes blanques.

Segon plat: Albergínies a la parmesana. Pilotes amb salsa. Peix fresc a la planxa amb patata bullida.

Postres: Postres casolanes. Iogurt natural. Fruita del temps.

Mateu Orfila

Primer plat: Ciurons cuinats amb espinacs (vegeterians). Pasta amb llagostins, espàrrecs i cirerols. Ensalada de pollastre amb pinya (salsa rosa).

Segon plat: Llom a la planxa amb salsa rocafort i arròs. Bacallà a la Biscaïna. Púding de verdura i patata bullida.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt natural. Púding. Coca de llimona.

Primer plat: Espaguetis amb salsa bolonyesa. Sopes mallorquines. Crema de pastanaga.

Segon plat: Bacallà a la gallega. Costella al forn i patata fornera. Truita d’espinacs i amanida.