• Inici: Dimecres, 23 octubre 12:00
    Fi: Dimecres, 23 octubre 16:00

Primer plat: Fideuada d’indiot. Fideuada de verdura.

Segon plat: Llom de porc amb rocafort amb arròs integral. Tofu a la planxa i verdura amb rocafort i arròs integral.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Arròs de marisc. Macarrons integrals amb tonyina. Amanida de tomàtiga amb formatge tendre i fruita seca.

Segon plat: Tombet amb o sense ous. Palaia a la planxa amb patata bullida i amanida. Colflori gratinada amb tofu i cous-cous.

Primer plat: Paella valenciana. Ensalada grega.

Segon plat: Cous-cous de verdura i tofu al forn. Pollastre amb allada i patates fregides. Lluç al forn.

Postres: Pastís de poma. Iogurt natural. Fruita del temps.

Mateu Orfila

Primer plat: Arròs amb samfaina. Crema de pastanaga ,formatge tendre i llavors de carabassa. Ensalada amb poma, xampinyons i ceba cruixent.

Segon plat: Fricandó de vedella i bolets amb puré de patata. Rap a la papillota. Cassola de carabassa amb curri.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt natural. Púding. Banoffee.

Primer plat: Fideuada de marisc. Amanida de tomàtiga, formatge tendre i orenga. Cuinat de ciurons amb verdura, costella i xoriço.

Segon plat: Salmó al forn amb verdura. Pollastre rostit amb cervesa i patata rostida. Xampinyons i bolets saltats amb verdura i cous-cous.