• Inici: Dimarts, 22 octubre 12:00
    Fi: Dimarts, 22 octubre 16:00

Primer plat: Ensalada caprese. Llenties amb fruita fresca i seca.

Segon plat: Pollastre al forn amb verdura i patates al forn. Peix fresc a la planxa amb verdura. Frit de verdura i tofu.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Xampinyons amb alls. Lasanya d’espinacs i tonyina. Estofat de pollastre.

Segon plat: Lluç amb salsa de mostassa i patata. Minestra de verdura amb patata bullida. Pollastre amb pinya i mel i patates fregides casolanes.

Primer plat: Ensalada de patata. Arròs integral amb curri.

Segon plat: Truita camperola amb ensalada. Costellada a la barbacoa. Peix fresc a la planxa amb ensalada.

Postres: Gelat. Iogurt natural. Fruita del temps.

Mateu Orfila

Primer plat: Aguiat de sèpia amb faves i sobrassada. Pasta amb pesto. Tomàtigues farcides de cous-cous i verdura.

Segon plat: Escalopa amb amanida. Filet de llisa a la planxa amb patata bullida i bròquil. Ous remanats amb tomàtiga.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt natural. Púding. Coca caputxina.

Primer plat: Hèlixs de verdures amb salmó i gambes. Aguiat de pollastre amb patata. Crema de carabassa ecològica.

Segon plat: Rap amb salsa marinera. Redó de llom al forn amb puré de patata. Hamburguesa de verdura i tofu amb amanida i arròs integral.