• IV Jornada Jo tambè Puc fer-ho

Fi: Dimarts, 03 desembre 12:00
  • A l'edifici Gaspar M. de Jovellanos, campus universitari
  • De 10 a 12 hores.

Aquesta activitat consisteix en una jornada destinada a l’alumnat de secundària, per combatre els estereotips de gènere relacionats amb l’elecció de la carrera universitària, desequilibris entre l’alumnat en l’elecció dels estudis superiors que fa que alguns estudis estiguin masculinitzats i altres feminitats. Aquells graus universitaris més masculinitzats, en què les dones representen menys del 30 per cent de l’alumnat, són, entre d’altres, Enginyeria Informàtica, Física i Matemàtiques, així, per exemple pel curs 2017-2018, i, el percentatge  de dones a Enginyeria Informàtica era de només un 6,12%. D’altra banda, entre els estudis més feminitzats trobam Educació Infantil i Infermeria, amb un percentatge d’alumnes d’homes del 2,03% i  18,5% respectivament.