• Inici: Divendres, 18 octubre 12:00
    Fi: Divendres, 18 octubre 16:00

Primer plat: Risotto de xampinyons. Ensalada de ciurons.

Segon plat: Entrecot de vedella amb verdura i patates fregides. Pizza de verdures.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat:  Ensalada teba de ciurons. Ensalada de tomàtiga i mozzarella.

Segon plat: Carabassó farcit de verdures amb patata bullida. Llom de porc amb pebre verd amb arròs.

Postres: Postres casolanes. Iogurt natural. Macedònia de fruita.

Primer plat: Paella mixta. Gaspatxo. Ensalada de carxofa i anxoves.

Segon plat: Frit. Emperador a la planxa amb patata bullida i bròquil. Albergínies a la italiana (veg.).

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt natural. Púding. Coca de pera.

Primer plat: Paella mixta. Crema de carabassó. Mongetes verdes saltades amb cuixot salat.

Segon plat: Peix del dia amb patata bullida i minestra. Costella de porc al forn amb patata al forn. Carxofes saltades amb ceba.

Primer plat: Paella mixta. Ensalada de tomàtiga, formatge fresc i orenga. Crema de llegums.

Segon plat: Peix del dia amb verdures i patata bullida. Hamburguesa de bròcoli. Bistec de vedella a la planxa amb patata i ensalada.

Primer plat: Wok d’arròs amb verdures. Ensalada de cranc i gambes amb salsa rosa.

Segon plat: Raoles de peix amb ensalada. Cuixes de pollastre amb taronja amb patata.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt natural. Gelat.