• Inici: Dimarts, 15 octubre 12:00
    Fi: Dimarts, 15 octubre 16:00

Primer plat: Pasta amb salsa de formatge. Ensalada de patata i ou dur.

Segon plat: Pastís de pollastre o de verdures amb patates fregides i ensalada. Peix fresc a la planxa amb verdures.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Arròs integral amb verdures saltades. Croquetes de pollastre amb ensalada.

Segon plat: Truita de carabassó i patata amb ensalada. Pollastre al chilindrón amb verdura i patates. Peix fresc a la planxa amb patata bullida.

Postres: Postres casolanes. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Paella de verdures. Crema de carabassó. Ensalada Cèsar.

Segon plat: Rotlles de pollastre farcits de cuixot dolç i formatge al forn. Frit de sípia. Coca de poma amb crema.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt natural. Púding. Pastís de músic.

Primer plat: Arròs de brou amb verdures. Crema de llegums i verdura. Ensalada verda.

Segon plat: Mussaca. Estofat de sípia. Llom a la planxa amb ensalada i patata fregida casolana.

Primer plat: Espaguetis integrals saltats amb xampinyons i nata. Llenties ecològiques estofades amb costella. Ensalada grega.

Segon plat: Conill amb ceba amb patata i/o arròs. Cap-roig al forn amb xampinyons, verdures i patata. Espinacs gratinats amb base d’arròs.

Primer plat: Sopa de pollastre amb picada d’ou. Ensalada russa (veg.).

Segon plat: Bacallà a la biscaïna amb patata al forn. Fetge de vedella amb salsa tai xili i arròs saltat.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt natural. Gelat.