• Inici: Dilluns, 14 octubre 12:00
    Fi: Dilluns, 14 octubre 16:00

Primer plat: Ensalada de mongetes vermelles. Salmorejo.

Segon plat: Truita de patates amb ensalada. Sípia a la mallorquina.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Trempó de ciurons. Ensalada murciana.

Segon plat: Ous remenats amb xampinyons. Hamburguesa d’espinacs amb ensalada.

Postres: Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Fava parada. Arròs amb samfaina. Ensalada amb fruita seca, poma i mel.

Segon plat: Carn amb salsa de cinc espècies amb patates. Filet de perca a la planxa amb patata bullida i pastanaguetes. Truita de patata amb ensalada.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt natural. Púding. Coca de coco.

Primer plat: Espaguetis a la bolonyesa. Llenties estofades amb verdura. Ensalada tropical.

Segon plat: Pit de pollastre a la planxa amb ensalada i patata fregida casolana. Calamars a l’andalusa casolans. Espinacs gratinats amb patata panadera i fruita seca.

Primer plat: Lasanya casolana. Ensalada variada amb espàrecs. Crema de carabassó.

Segon plat: Garró al forn amb patata al forn. Bacallà a la mallorquina. Pilotes de verdures amb arròs.

Primer plat: Pasta integral vegetariana. Fabada asturiana.

Segon plat: Escalopines de pollastre amb salsa d’ametlla i arròs.Emperador a la planxa amb patata i ensalada.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt natural. Gelat.