• «Cap a una gestió pública sense engany»

• Inici: Dijous, 17 octubre 19:00
    Fi: Dijous, 17 octubre 20:30
  • Edifici Sa Riera, Sala d'Actes
  • El pròxim dijous, 17 d'octubre, a les 19 hores, l'edifici universitari de Sa Riera (Palma) acollirà la cerimònia inaugural de la II edició del Màster en Gestió de Polítiques Públiques. Títol propi de la UIB (66 ECTS), un estudi propi de la Universitat de les Illes Balears que compta amb la col·laboració del Consell Insular de Mallorca i l'Escola Balear de l'Administració Pública.

En aquest acte la doctora Victòria Camps, filòsofa, catedràtica de la Universitat de Barcelona i membre permanent del Consell d'Estat, hi oferirà una conferència inaugural, oberta i gratuïta, titulada «Cap a una gestió pública sense engany»qualsevol persona interessada a participar pot assistir-hi sense inscripció prèvia. També es durà a terme l'entrega de certificats a l'alumnat de la primera edició d'aquest postgrau gestionat per UIBTalent Formació Avançada.

AL'acte comptarà amb la presència del vicerector d'Innovació i Relacions Institucionals de la UIB, doctor Jordi Llabrés; la consellera d'Administracions Públiques i Modernització del Govern de les Illes Balears, senyora Isabel Castro; i la presidenta del Consell Insular de Mallorca, senyora Catalina Cladera.