• Sortides professionals en haver acabat la carrera universitària

• Inici: Dijous, 10 octubre 12:15
    Fi: Dijous, 10 octubre 14:00
  • A la Sala de Graus de l'edifici Gaspar M. de Jovellanos, campus universitari
  • De 12.15 a 14 hores.

El Col·legi Oficial d'Economistes dels Illes Balears (CEIB) organitza aquest acte sobre la professió d’economista, durant el qual explicaran les sortides professionals que tenen aquests tècnics en un mercat laboral en què de cada vegada s'imposa més un perfil professional digital, multidisciplinari, que s’adapti als canvis i que tingui coneixements d'altres idiomes. És molt important informar-se per decidir cap a on cal dirigir els esforços d'especialització en haver acabat la carrera universitària.

Aquest programa s’adreça a tots els alumnes que estudien Economia, Administració i Direcció d'Empreses; la doble titulació del grau d'Administració d'Empreses i Dret; la doble titulació del grau d'Administració d'Empreses i Turisme, o el doble grau d’Economia i Turisme, així com totes les persones interessades en la temàtica.