• Inici: Divendres, 11 octubre 12:00
    Fi: Divendres, 11 octubre 16:00

Primer plat: Hummus amb crudités. Arròs melós de calamar.

Segon plat: Indiot amb curri amb patata bullida. Verdures amb curri amb ou bullit.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Ensalada amb quinoa. Meló amb cuixot.

Segon plat: Ensalada de patates amb mongetes blanques. Pollastre amb curri amb arròs.

Postres: Iogurt natural. Macedònia de fruita.

Primer plat: Paella mixta. Sopa de brou. Ensalada amb formatge de cabra i mel.

Segon plat: Escalopines de pollastre a la milanesa amb patata al forn. Tonyina a la planxa amb ensalada. Graellada de verdures.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Pastís de formatge amb confitura.

Primer plat: Crema de colflori i formatge de cabra.Pasta amb salsa de paté.

Segon plat: Albergínies a la italiana (veg.). Pit de pollastre a la planxa amb ensalada.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt natural. Gelat.

Gaspar M. de Jovellanos

Primer plat: Arròs negre. Ensalada de vegetals. Crema de ciurons.

Segon plat: Peix del dia amb patata bullida i ensalada. Llom a la planxa amb salsa de pebre bo amb arròs bullit. Verdures de temporada saltades amb tofu i cuscús.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Fruita seca. Flam casolà. Púding.

Primer plat: Paella mixta. Ensalada variada. Crema de llegums.

Segon plat: Peix del dia amb minestra de verdures. Llom amb pebre bo amb arròs integral. Colflori gratinada amb patata al forn.

Postres: Fruita del temps ecològica. Iogurt natural ecològic. Flam casolà. Fruita seca. Púding.