• Inici: Dijous, 10 octubre 12:00
    Fi: Dijous, 10 octubre 16:00

Primer plat: Verdures saltades amb mongetes blanques. Canelons de carn.

Segon plat: Conill amb ceba amb patates fregides. Peix fresc a la planxa amb verdures. Escabetx de verdures.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Canelons d’espinacs. Ensalada Califòrnia.

Segon plat: Frit de tofu. Peix fresc a la planxa amb ensalada.

Postres: Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Fabada asturiana. Mongetes verdes saltades (veg.). Ensalada de pollastre amb pinya (salsa rosa).

Segon plat: Rellom de porc a la planxa amb verdures.Serrà a la mallorquina. Carxofes amb fruita seca i ou fregit.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Coca d’albercoc.

Primer plat: Ensalada de ciurons i vinagreta de pebres. Ous trencats amb patates.

Segon plat: Llom a la planxa amb tombet. Aladrocs fregits amb ensalada.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt natural. Gelat.

Gaspar M. de Jovellanos

Primer plat: Cuinat de mongetes blanques amb verdura i xoriço. Macarrons amb bolonyesa de verdures. Sopa de pollastre i verdures.

Segon plat: Pollastre al forn amb patates fregides casolanes. Rotlles de primavera amb ensalada. Lluç a la basca.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Fruita seca. Flam casolà. Púding.

Primer plat: Cuinat de mongetes blanques amb costella i xoriço. Macarrons integrals amb salsa carbonara. Gaspatxo.

Segon plat: Aladrocs en tempura amb patata bullida i ensalada. Truita de patata amb ensalada.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Fruita seca. Flam casolà. Púding.