• Inici: Dimarts, 08 octubre 12:00
    Fi: Dimarts, 08 octubre 16:00

Primer plat: Wok de verdures amb tallarines. Wok de pollastre amb tallarines.

Segon plat: Pilotes, de llenties o de carn, a la jardinera amb patata fregida. Peix fresc a la planxa amb verdures.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Trempó de ciurons. Ensalada Cèsar.

Segon plat: Lasanya de verdures amb soia texturitzada. Peix fresc a la planxa amb patata bullida.

Postres: Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Sopes (sense carn). Crema de llegums. Ensalada de llom amb sobrassada i mel.

Segon plat: Aletes de pollastre al forn amb ensalada i patates. Raoles de peix amb ensalada. Tombet amb ou.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Pastís de poma amb panses.

Primer plat: Ensalada Cèsar. Patates farcides de cuixot dolç i formatge al forn.

Segon plat: Stroganoff de vedella amb arròs basmati. Nius d'anfós al forn.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt natural. Gelat.

Gaspar M. de Jovellanos

Primer plat: Arròs tres delícies. Llenties ecològiques amb xampinyons saltats. Crema de verdures amb crostons.

Segon plat: Espinacs gratinats amb fruita seca. Mussola a la planxa amb patata bullida i minestra. Indiot al forn amb puré de patata.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Fruita seca. Flam casolà. Púding.

Primer plat: Cuinat de ciurons amb espinacs i bacallà. Crema de porros. Ensalada verda amb panses i fruita seca.

Segon plat: Cuixes de pollastre amb llimona amb patata al forn. Coes de rap a la marinera amb patata bullida. Bolets i xampinyons saltats.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Fruita seca. Flam casolà. Púding.