• Inici: Dilluns, 07 octubre 12:00
    Fi: Dilluns, 07 octubre 16:00

Primer plat: Ensalada fresca de patata. Ensalada de llenties.

Segon plat: Wrap de verdures, fruita i formatge. Salmó a la planxa amb verdures saltades.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Quiche de porros. Ensalada de pasta.

Segon plat: Arròs integral amb verdures. Sípia amb salsa amb patata bullida.

Postres: Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Llenties (vegetarianes). Pasta amb nata, gambes i carn picada. Pebres del piquillo farcits de tonyina i ou.

Segon plat: Delícies d’ànnera amb compota de poma. Bacallà gratinat amb allioli amb patata bullida. Espinacs amb crema.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Coca de pastanaga.

Primer plat: Crema de llegums. Ensalada d'arròs.

Segon plat: Lasanya de pollastre i xampinyons. Rap amb verdures.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt natural. Gelat.

Gaspar M. de Jovellanos

Primer plat: Risotto de pollastre i espinacs. Cuinat de ciurons amb espinacs i bacallà. Ensalada de tonyina.

Segon plat: Tombet amb llom a la planxa. Calamar a la planxa amb patata bullida i ensalada. Colflori gratinada amb patata al forn.

Postres: Fruita del temps ecològica. Iogurt natural ecològic. Fruita seca. Flam casolà. Púding.

Primer plat: Wok de tallarines amb pollastre i verdures. Ensalada de fruita. Aguiat de costella.

Segon plat: Llom amb salsa de tomàtiga i patata o ensalada. Lluç al forn amb verdures. Pastís de verdura amb salsa de tomàtiga.