• Inici: Dimecres, 25 setembre 12:00
    Fi: Dimecres, 25 setembre 16:00

Primer plat: Fideuada d’indiot. Fideuada de verdures.

Segon plat: Llom de porc amb rocafort amb arròs integral. Tofu a la planxa i verdures amb rocafort amb arròs integral.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Crema de bledes amb pebre bo. Espaguetis integrals amb tonyina. Mongetes vermelles amb bolets i verdura.

Segon plat: Hamburguesa d’espinacs amb puré de patata. Estofat de porc amb cuscús. Bacallà a la gallega.

Primer plat: Paella valenciana. Ensalada grega.

Segon plat: Cuscús de verdures i tofu al forn. Pollastre amb allada amb patates fregides.

Postres: Postres casolanes. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Fesols cuinats. Pasta amb nata, gambes i carn picada. Ensalada d’espinacs, cogombre, tomàtiga i formatge de cabra.

Segon plat: Llibrets amb ensalada. Aguiat de rap. Albergínies a la italiana (veg.).

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Pastís de la padrina.

Primer plat: Ensalada de pasta. Crema de pastanaga. Canelons d’espinacs.

Segon plat: Pilotes amb salsa de tomàtiga casolana i patates. Pastís de verdures amb salsa de tomàtiga casolana. Calamars amb ceba amb patates.

Primer plat: Arròs negre. Ensalada mixta (tonyina i ou).

Segon plat: Pit de pollastre a la planxa amb verdures. Raoles de carabassó i formatge amb ensalada.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.