• Inici: Dimarts, 24 setembre 12:00
    Fi: Dimarts, 24 setembre 16:00

Primer plat: Ensalada caprese. Llenties amb fruita fresca i seca.

Segon plat: Pollastre al forn amb verdures i patates al forn. Peix fresc a la planxa amb verdures. Frit de verdures i tofu.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Arròs amb pollastre i verdures. Ensalada de canonges i taronja. Raviolis de carn amb salsa de tomàtiga casolana.

Segon plat: Calamars amb vi blanc amb patata bullida. Costella de porc al forn amb patata al forn. Verdures saltades amb cuscús o patates.

Primer plat: Ensalada de patata. Arròs integral amb curri.

Segon plat: Truita camperola amb ensalada. Peix fresc a la planxa amb ensalada.

Postres: Postres casolanes. Iogurt natural. Fruita del temps.

Primer plat: Paella de bacallà. Endívies gratinades amb cuixot i formatge. Ensalada amb fruita seca, poma i mel.

Segon plat: Carabassons farcits de tonyina amb patata bullida. Llom a la planxa amb ensalada i puré de patata. Col farcida d’ensalada russa (veg.).

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Coca amb maduixes i nata.

Primer plat: Trempó de tomàtiga. Espaguetis amb bolonyesa de carn. Cuinat de mongetes blanques amb costella.

Segon plat: Lluç a la basca. Pit de pollastre a la planxa amb ensalada i patata fregida i/o bullida. Espinacs gratinats amb arròs basmati i beixamel.

Primer plat: Ciurons cuinats amb espinacs (veg.). Ensalada d’endívies amb nous i rocafort.

Segon plat: Costella baixa amb mel i puré de patata. Tonyina a la planxa amb ensalada.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.