• «Perspectiva de género en ciencia, ¿realmente importa?»

• Inici: Dimarts, 08 octubre 15:30
    Fi: Dimarts, 08 octubre 17:00
  • A l'aula 1 de l'edifici Mateu Orfila, campus universitari
  • A les 15.30 hores.

Aquesta conferència forma part del III Cicle Dona i Ciència a la Universitat de les Illes Balears.

El Cicle Dona i Ciència arriba a la tercera edició amb l’objectiu de donar a conèixer a tota la comunitat universitària la carrera científica de prestigioses investigadores d’arreu del món, així com de visualitzar les situacions de desigualtat a les quals encara s’enfronten les dones que es volen dedicar a la ciència, començant ja des de la infància.

Impartida per Marta Macho Stadler, professora agregada del Departament de Matemàtiques de la Universitat del País Basc (UPV/EHU). A més de la seva tasca docent, destaca per la trajectòria divulgativa de la ciència en general (forma part de la Càtedra de Cultura Científica de la UPV/EHU) i especialment pels esforços dedicats a la visibilització de la dona científica, entre altres vies mitjançant l'edició del bloc Mujeres con Ciencia. Fruit de la seva dedicació, ha rebut importants guardons els darrers anys, com són el Premi Igualtat de la Universitat d’Alacant (2015) i el Premi Emakunde a la Igualtat (2016), atorgat per l’Institut Basc de la Dona Emakunde. La doctora Macho va participar en la primera edició del cicle Dona i Ciència amb la conferència titulada «Mujeres con ciencia, ciencia sin mujeres».