• XXè aniversari de l'Escola Politècnica Superior

• Inici: Dimecres, 18 setembre 10:30
    Fi: Dimecres, 18 setembre 12:30
  • A l'edifici Anselm Turmeda, campus universitari
  • L’Escola Politècnica Superior de la UIB (EPS) compleix 20 anys i ho celebra amb un acte a l’edifici Anselm Turmeda, que comptarà amb l’assistència de tots els que n’han estat directors, i també amb professors i estudiants.

L'acte començarà a les 10.30 hores, amb la taula rodona «20 anys d'història a través dels seus protagonistes», en què participaran tots els directors que ha tingut l'Escola Politècnica Superior des que va ser creada.

A les 11.50 h hi haurà un tast de vi, organitzat pels professors d'Enginyeria Agroalimentària i del Medi Rural

A les 12.45 h, a la sala d'actes, tindrà lloc una taula rodona amb antics alumnes, titulada «El meu pas per l'EPS. El començament d'una carrera professional d'èxit».

A les 14 h els assistents enterraran una càpsula del temps que inclourà un element de cada titulació proposat pels alumnes, que s’haurà de desenterrar d'aquí a vint anys.