• Inici: Dijous, 19 setembre 12:00
    Fi: Dijous, 19 setembre 16:00
  • Gaspar Melchor de Jovellanos

Primer plat: Ensalada de tonyina. Estofat de costella. Ensalada russa casolana vegana.

Segon plat: Pastís de verdures amb puré de patata. Pica-pica de calamar amb patata bullida. Pollastre amb pinya amb mel i patata al forn.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca.

Primers plats: Pasta amb pesto. Fava parada. Ensalada amb formatge brie i confitura.

Segons plats: Albergínies farcides de carn amb patata al forn. Croquetes d’espinacs amb ensalada. Púding de verdures i patata bullida.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Pastís de mousse de maduixa.

Primer plat: Ensalada de patata. Crema de carabassa. Ensalada de formatge fresc, tomàtiga i fruita seca.

Segon plat: Truita de patata amb ensalada. Estofat de carn magra de porc. Pica-pica de sípia amb arròs.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca.

Primers plats: Cuinat de soja verda. Tomàtigues farcides de cuscús.

Segons plats: Llibrets de llom amb cuixot i formatge amb ensalada. Verat a la planxa amb trempó.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.